HungaroControl elismerés a kiemelkedően teljesítő partnereknek

A HungaroControl - hagyományához híven -, minden év elején kiosztja a „Legjobb Üzleti Partner”, a „Legjobb Ügyfél”, valamint a „HungaroControl Partner” díjakat. Az elismerésben olyan kiemelt hazai - és nemzetközi partnerek részesülhetnek, akik az adott évben tevékenységükkel, konstruktív együttműködésükkel hozzásegítik a vállalatot stratégiájában megfogalmazott célkitűzései teljesítéséhez.

A Legjobb Üzleti Partner díj nyertese 2014-ben a NATO International Staff lett.

2014-ben a HungaroControl kiemelkedően sikeres évet zárt. Tavaly április elejétől újra megnyílt a Koszovó feletti magas légtér a polgári légi közlekedés számára.  A NATO felkérésére a HungaroControl vezényletével megvalósított projekttel nemzetközi porondon is komoly hírnevet szerzetünk, irányítóink mintegy 700 kilométeres távolságból, a budapesti központból navigálják a térség feletti magas légtér forgalmát. Ez komoly költségcsökkentő, üzemanyag-megtakarító, hatékonyságjavító és környezetkímélő hatással van a légi közlekedés szereplői – legfőképp a járatok üzemeltetői – számára. A NATO International Staff és a HungaroControl között mindvégig kiváló együttműködés segítette a széles nemzetközi kooperációval megvalósuló munkát, és sikerünket az is koronázza, hogy a 2014 IHS Jane’s AwardsService Provision” kategóriában benyújtott Koszovó pályázatunk már a 4 legjobb között szerepel a bírálóbizottság véleménye alapján.

A díjat Ludwig Decamps, a BANM elnöke vette át Szepessy Kornéltól, a HungaroControl vezérigazgatójától.

Idén a Legjobb Ügyfélnek járó elismerést az Austrian Airlines kapta.

Az Austrian Airlines járatai több mint fél évszázada közlekednek a magyar légtérben. Hosszú idők tapasztalata alapján a HungaroControl légiforgalmi irányítóinak valamennyi egysége korrekt, szabálykövető és megbízható partnerként definiálja a légitársaságot. Pilótáik és a magyar légiforgalmi irányítók között kölcsönösen jó a kapcsolat, ezt támasztják alá a vevőelégedettségi felmérések, valamint a légitársaságok számára szervezett workshop alatt tett támogató javaslatok is. A magyar légtéren keresztül közlekedő nagyszámú járatnak köszönhetően az Austrian Airlines az előkelő 5. helyet foglalja el terminál – és útvonal navigációs díjak tekintetében.

A Legjobb Ügyfélnek járó gravírozott üveghasábot a légitársaság képviseletében Walter Reimann, az Austrian Airlines nemzetközi- és légügyi politikáért felelős alelnöke vehette át Hangyál Gyulától, a HungaroControl ATM igazgatójától.

A legrégebben alapított HungaroControl Partner Díjjal Társaságunk 2014-ben Malik Rami MATT Humán Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatójának kivételes és példamutató munkáját ismerte el.

Malik Rami közel 10 éve fennálló munkakapcsolatot ápol Társaságunkkal. Neve egyenlő a szakmában a megbízhatósággal, hitelességgel. A légiforgalmi irányítást érintő human faktor- és safety területek oktatási elemeiben aktívan részt vállalva segíti a HungaroControl működését, értékes szakmai támogatást nyújt a rendszerek kiépítésében, működtetésében.

Az évek óta fennálló sikeres kapcsolat záloga a megrendelések teljesítésén felül nyújtott önzetlen segítség, a HungaroControl fejlődését, javát szolgáló rengeteg információ és ötlet, amelyre Társaságunk mindig számíthat.

Az elismerésért járó bronz plakettet Székely Zoltán, a HungaroControl Zrt. biztonsági igazgatója adta át a Díjazottnak.